Epic Mushroom Ultras

Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

We come in peace!


+2
Skummeren
Motivator
6 deltagere

    Øl og drikkevare på aways!!

    Motivator
    Motivator


    Antal indlæg : 11
    Tilmeldt : 23/09/11

    Øl og drikkevare på aways!! Empty Øl og drikkevare på aways!!

    Indlæg  Motivator Lør Okt 08, 2011 2:11 am

    Som det adskillige gange tidligere er blevet nævnt er det dårlig stil at medbringe egne øl og drikkevare med på de forskellige aways, dette skyldes at pengene fra salget af øl er med til at betale for tifo og andre tiltag. Eksempelvis kostede alle aways til Sjælland sidste år 200,- hvilket kun kunne lade sig gøre fordi mange købte alkohol i bus og tog!

    Derfor har tonen til tider været hård overfor de personer som selv har valgt at medbringe alkohol til bussen, dette kommer selvfølgelig af at folk føler de får alle "rabatterne" uden at bidrage til kassen.

    Jeg er også flere gange blevet gjort opmærksom på at det er for dyrt at tage 10kr for en enkelt øl, da det sammen med omkostninger til transport, billet og øl på stadion kan gøre en away til en dyr affære! Dette kan vi godt forholde os til og derfor har vi ændret lidt på priserne i forhold til resten af sæsonens aways, og hvis dette fungere vil vi fortsætte med disse priser næste år:

    1 øl = 10,-
    6 øl = 50,-
    1 kasse = 150

    (Vi snakker selvfølgelig 24 stk Blå Thor her)

    Vi har valgt ikke at ændre på prisen på en øl og i stedet lave en billig pris på en kasse. Dette skyldes vi håber folk vil købe kasser i stedet for enkeltstyk på away, eksempelvis hvis 3 går sammen og køber en kasse, så bliver det kun 50,- pr person. Dermed vil ingen skulle gå frem og tilbage hele tiden for at hente og det vil også være nemmere med hensyn til pengene.

    Det skal igen lyde at det er dårlig stil at tage egen alkohol med, hvis vi skulle ændre dette og give "lov" til selv at medbringe kasser og andet ville mange tiltag blive dyre og vi ville være nød til at skulle sende en tiggerhat rundt eller lave en form for kontingent for at kunne finansiere de forskellige projekter..

    Så håber fandme folk husker dette, for er sgu ikke dyrt hvis man går 3 eller flere sammen og køber en kasse!!!


    Hvis folk har noget at sige er de velkommen til at komme med forslag eller kommentarer på indlægget her! Her skal det IGEN siges at alle svar som sviner eller omtaler andre dumt ikke kan bruges konstruktivt til noget, har i noget i vil diskuterer kan i sgu altid skrive den den pågældende person på FB eller andet, dette gælder også mig hvis i mener det her er dybt latterligt!

    Men kom med konstruktive forslag, har i en onkel der sælger billigt hjemmebrændt whisky, rødvin eller andet, så skriv for satan! Wink Og har i forslag til noget vi skal have fat i yderligere, så skriv lige en besked til mig på FB eller emu, så finder jeg lige ud af om det kan skaffes til rimelige priser!

    Håber folk har forståelse for at man ved at købe øl i bussen/toget bidrager til at der kan ske tiltag der gør vi kan sende folk billigt afsted til aways, lave tifo og hvad fuck vi ellers kan finde på! Wink

    Giv denne information videre til alle ville, så alle er indforstået med dette!
    Skummeren
    Skummeren


    Antal indlæg : 18
    Tilmeldt : 11/09/11

    Øl og drikkevare på aways!! Empty Sv: Øl og drikkevare på aways!!

    Indlæg  Skummeren Lør Okt 08, 2011 2:29 am

    Synes alt dette lyder meget fornuftigt.
    - Blå Thor til endnu billigere priser. Pil får det svært Wink
    holst
    holst


    Antal indlæg : 29
    Tilmeldt : 09/09/11

    Øl og drikkevare på aways!! Empty Sv: Øl og drikkevare på aways!!

    Indlæg  holst Lør Okt 08, 2011 2:58 am

    Er det KUN blå thor der vil blive solgt til disse priser?

    Hvad med en Thor Pilsner?

    Taler måske på andres vegne, da jeg selv elsker blå thor, men ved der er nogen der ikke bryder sig så meget om den.

    Og hvad med sodavand (og rom/vodka) og evt. lakridsshots? Bare en idé ;-)
    Skummeren
    Skummeren


    Antal indlæg : 18
    Tilmeldt : 11/09/11

    Øl og drikkevare på aways!! Empty Sv: Øl og drikkevare på aways!!

    Indlæg  Skummeren Lør Okt 08, 2011 6:11 am

    Alt kan lade sig gøre Holst.

    Men der skal være bred opbakning om det.
    - Taler lidt for egne vegne da det er mig der er leverandør af drikke vare.

    Et for stort menukort vil også være for meget. Hold det simpelt som min gode ven Gordon ville sige
    Motivator
    Motivator


    Antal indlæg : 11
    Tilmeldt : 23/09/11

    Øl og drikkevare på aways!! Empty Sv: Øl og drikkevare på aways!!

    Indlæg  Motivator Lør Okt 08, 2011 7:00 am

    Vi kan jo bare tage 1 kasse normal med, så burde det være dækket ind, er der ingen som køber dem tager vi jo bare ikke med mere, og køber folk må vi jo tage mere med Smile Prisen vil være den samme som ved Blå Thor..

    Nej, det skal ikke være sådan vi skal have 100 forskellige ting med, men til de korte ture kunne man godt have en flaske shots med, bare for at få folk igang..

    Eller rødvin til Farum, hjemmebrændt omkring påske osv.. Smile


    holst
    holst


    Antal indlæg : 29
    Tilmeldt : 09/09/11

    Øl og drikkevare på aways!! Empty Sv: Øl og drikkevare på aways!!

    Indlæg  holst Lør Okt 08, 2011 9:24 am

    Jeg tænkte nu netop mere til de lange ture, at man måske godt kunne køre død i øl efter at sidde i bus i 3-4-5 timer. Og så kan en vodka og juice gøre underværker :-)
    Skummeren
    Skummeren


    Antal indlæg : 18
    Tilmeldt : 11/09/11

    Øl og drikkevare på aways!! Empty Sv: Øl og drikkevare på aways!!

    Indlæg  Skummeren Lør Okt 08, 2011 9:05 pm

    Altså sidde og blande i bussen?
    - Tror det er i overkanten. Mit bud var at man evt kunne skaffe sommersby, mokai eller andre pige drikke som i unge mennesker drikker i lind strøm. FØJ siger jeg bare. Giv mig mit øl og jeg er happy.

    Men mht sprut tror jeg ikke det en god idé, da jeg ved at jeg ikke ville kunne styre det. Så skal jeg da ha tandbeskytter og boksehandsker med.
    holst
    holst


    Antal indlæg : 29
    Tilmeldt : 09/09/11

    Øl og drikkevare på aways!! Empty Sv: Øl og drikkevare på aways!!

    Indlæg  holst Lør Okt 08, 2011 9:59 pm

    Haha.

    Ja god idé at tage ciders med i stedet. Men hvordan fungerer det? Fortæller du din hemmelige bagmand hvad han skal købe, og så sælger du de ting han køber videre til bus-bestyrelsen?
    Skummeren
    Skummeren


    Antal indlæg : 18
    Tilmeldt : 11/09/11

    Øl og drikkevare på aways!! Empty Sv: Øl og drikkevare på aways!!

    Indlæg  Skummeren Lør Okt 08, 2011 10:30 pm

    Det skal du slet ikke bryde dit lille flotte hovede med min ven Smile

    Ej har en kammerat der er i Tyskland 1 gang om ugen. Så køber han med hjem til os. Det er en non profit forretning for mig. Faktisk en underskuds forretning da jeg bruger tid og benzin på det Smile Men gør jeg glædeligt for gruppen.
    Motivator
    Motivator


    Antal indlæg : 11
    Tilmeldt : 23/09/11

    Øl og drikkevare på aways!! Empty Sv: Øl og drikkevare på aways!!

    Indlæg  Motivator Søn Okt 09, 2011 12:17 am

    Du får sgu rost til selv der! Wink Haha.. Ej sgu kanont med den deal..

    Har det på samme måde som Dennis, hvis jeg har drukket en 10 kolde og jeg får stukket en flaske fisk i hånden, så går det helt galt! Tænkte mere på de korte ture, tog til Hobro fx, her ville man jo ikke kunne nå og drikke mere end et par øl, så kunne man godt lidt supplerer med nogle shots så man kom i stemning..!

    Så kan godt være vi skal finde ud af noget med shots til de korte ture, og "tøse drik" til de lange? Men igen, skal heller ikke blive for kompliceret så vi ender som en eller anden spritleverandør med 100 forskellige produkter..

    Der er desuden blevet ønsket sodavand til dem som ikke nyder alkohol, dette vil self blive taget med.. Smile
    holst
    holst


    Antal indlæg : 29
    Tilmeldt : 09/09/11

    Øl og drikkevare på aways!! Empty Sv: Øl og drikkevare på aways!!

    Indlæg  holst Søn Okt 09, 2011 1:15 am

    Ja det kan jeg så godt se, til dem som ikke kan finde ud af at hamre en øl ned hurtigt nok, så er det godt med shots, hvis man absolut skal være stinkende ;-)

    Men efter min erfaring, var det netop flasker med vodka/shots at folk selv tog med, og så købte man så øl i bussen når disse var tomme - men ja, der skal ikke være 10 forskellige drikke.

    Blå Thor / Thor Pilsner
    En kasse med Mokai/sommersby/whatever de nu hedder.
    1/2 flasker lakrids/rastapus.
    Sodavand

    Lyder som et godt remix i mine ører hvertfald.
    Fætter
    Fætter


    Antal indlæg : 27
    Tilmeldt : 10/09/11
    Alder : 38
    Geografisk sted : Randers

    Øl og drikkevare på aways!! Empty Sv: Øl og drikkevare på aways!!

    Indlæg  Fætter Man Okt 10, 2011 11:52 pm

    Jeg tænker lidt på noget Energi drik, og så lige sende et spejl rundt med lidt NARKO så vi kan ordenlig stemning Very Happy
    Seb
    Seb


    Antal indlæg : 18
    Tilmeldt : 13/09/11
    Geografisk sted : Randers NV

    Øl og drikkevare på aways!! Empty Sv: Øl og drikkevare på aways!!

    Indlæg  Seb Tirs Okt 11, 2011 12:34 am

    Øl og drikkevare på aways!! Octopus&docid=LuLPsYHWCVBo1M&w=174&h=174&ei=kOWSTp3SLNTT4QSanr2aAQ&zoom=1&iact=hc&vpx=127&vpy=202&dur=38&hovh=139&hovw=139&tx=114&ty=55&page=1&tbnh=121&tbnw=137&start=0&ndsp=14&ved=1t:429,r:0,s:0

    Razz .........
    holst
    holst


    Antal indlæg : 29
    Tilmeldt : 09/09/11

    Øl og drikkevare på aways!! Empty Sv: Øl og drikkevare på aways!!

    Indlæg  holst Tirs Okt 11, 2011 7:33 am

    Fætter skrev:Jeg tænker lidt på noget Energi drik, og så lige sende et spejl rundt med lidt NARKO så vi kan ordenlig stemning Very Happy

    Stemningen i bussen er mit mescalin ;-)
    avatar
    danielab


    Antal indlæg : 1
    Tilmeldt : 02/11/11

    Øl og drikkevare på aways!! Empty Sv: Øl og drikkevare på aways!!

    Indlæg  danielab Ons Nov 02, 2011 11:46 pm

    Nogen der ved hvor man kan købe Rastapus? Kan man det i Danmark eller skal man til Tyskland for det? :b

    Sponsoreret inhold


    Øl og drikkevare på aways!! Empty Sv: Øl og drikkevare på aways!!

    Indlæg  Sponsoreret inhold

      Lignende emner

      -

      Lige nu er det Tors Maj 16, 2024 7:25 am