We come in peace!

Silkerborg hjemme

Share

casper

Antal indlæg : 14

Re: Silkerborg hjemme

Indlæg  casper on Fre sep 23, 2011 8:24 am

Hellere tidligt ude end sent. Grunden til at man har fået et internt forum er vel blandt andet også for at planlægge aways.
    Valle

Antal indlæg : 22
    Geografisk sted : Altid tæt på Franco

Indlæg  Valle on Fre sep 23, 2011 8:30 am

Lige præcist Casper!

og der skal gang i de aways.. at vi her fra Randers kun kan samle 10-12 mand på aways.. viser klart og tydeligt at vi INTET er! det der halvhjertede pis med kun at bakke holdet op på hjemmebane, er så halvhjertet at det er til at brække sig over.

http://da.wikipedia.org/wiki/Francisco_Franco

Valle

Antal indlæg : 22
    Geografisk sted : Altid tæt på Franco

Indlæg  Valle on Fre sep 23, 2011 8:33 am

Vi har efterhånden flere folk med på aways, som har karantæne, end folk som kan komme ind på stadion!

Stort skulderklap til dem som sidder på "bænken"! og svagt af os andre som reelt kunne dukke op.
    gudsmirakel

Antal indlæg : 20

Indlæg  gudsmirakel on Fre sep 23, 2011 8:34 am

Valle skrev:Hvad er der galt med diktatur, hvis den er rigtig og fornuftig Smile

Viva Franco!

kæft jeg ligner ham... mormor ville være stolt over mig, hvis hun levede... hun havde et mega billede hængende af Franco i stuen.

Franco var en fin fyr.. stille og rolig gut med en fornuftigt synspunkt på tilværelsen scratch

Fætter

Antal indlæg : 27
    Geografisk sted : Randers

Indlæg  Fætter on Lør sep 24, 2011 11:27 am

Jeg var så flov over vores indsats, vi var et par stykker som prøvede, men 80% af dem som var med sad på deres flade røv og gjorde ikke en skid. Det er fanme for ringe.. Jeg kan ikke forstå hvorfor man tager med os hvis man ikke ønsker at gøre en indsats, men jeg er klar Søndag og 200% klar d. 2. Oktober, Og dem som ikke komme til ESBJERG hjemme, burde bare holde sig væk, vil sige den kamp er mere vigtig end Viborg hjemme var, Vi har en omgang PayBack fra sidst vi mødte dem, og dem var med i Esbjerg ved hvor fedt det var.. Den rus skal vi bare have igen, og jeg tror de stille mange igen (dog ikke så mange som sidst)

Men kom nu for satan drenge, det kræver sq ikke ret meget, som valle sige det der Halv Hjerte er bare ikke godt nok, hvis vi vil vise os på scenen som nogen der kan noget så lad os få fyret en masse af sted.

Hvis vi er evt +100 til hjemme kampene ville det være nemmer at skyde lys af, det vil være nemmer at få alle til at synge med for det lyder bare meget bedre..

Det der med 17mand hjemme mod SIF, FOR HELVED I SKU SKAMME JER, I SKULLE EVIGT SKAMME JER.. ved godt der var nogen som skulle på arbejde, men der var fanme mange som bare ikke gad fordi de vidste vi ikke blev ret mange, sku da klart vi ikke bliver ret mange når i ikke kommer..

Til Dem som var der og som gjorde en indsats kan her nævnes

Mathias som gjorde det godt på Trommen
    Simon som gav den lige en skalle mere når tonen røg ned
    Danni som altid giver den gas
    Mig som fjernede alle når i blev træls Razz
    Og 2 Random fyre jeg ikke kan huske

6mand ud af sølle 17 :S

Alle andre var en ren skuffelse og i kunne lige så godt have været blevet hjemme

Så tænker i nok, jeg sang da. Ja du sang måske men man kunne ikke høre hvad du sang..

UNDSKYLD mit galle men er så skuffet

Men vis nu for fanden hvad vi er lavet af til Fredericia og ISÆR ESBJERG!!!!!!!

Hvem syntes ikke at stemningen var fed mod Viborg.. Hvis vi kan Hype ALLE kampe på samme måde vil det blive så EPIC. vi vil få så meget feder en scene..!!

EN FOR ALLE OG ALLE FOR EN!!!!

EMU 4 EVER!! cheers
    Soelberg

Antal indlæg : 19
    Geografisk sted : DØF

Indlæg  Soelberg on Lør sep 24, 2011 11:43 pm

Esbjerg kommer nok en del i byen, men næsten ingen uof på stadion da de er meget karantæneramte.
    Seb

Antal indlæg : 18
    Geografisk sted : Randers NV

Indlæg  Seb on Søn sep 25, 2011 2:54 am

Soelberg skrev:Esbjerg kommer nok en del i byen, men næsten ingen uof på stadion da de er meget karantæneramte.
    _Har min tvivl om hvorvidt de kommer i byen før kampen når der er kick'off 13:45... men under og lidt efter kan nok ikke udelukkes Basketball !

-PAYBACK TIME!
    Soelberg

Antal indlæg : 19
    Geografisk sted : DØF

Indlæg  Soelberg on Man sep 26, 2011 4:16 am

Seb skrev:
    Soelberg skrev:Esbjerg kommer nok en del i byen, men næsten ingen uof på stadion da de er meget karantæneramte.
    _Har min tvivl om hvorvidt de kommer i byen før kampen når der er kick'off 13:45... men under og lidt efter kan nok ikke udelukkes Basketball !

-PAYBACK TIME!

De kommer i byen.

Sponsored content

Indlæg  Sponsored content

Lige nu er det Ons nov 21, 2018 10:15 pm