We come in peace!

Vinterpause? :(

Share

HelmerSupport

Antal indlæg : 12
    Geografisk sted : Downtown

Vinterpause? :(

Indlæg  HelmerSupport on Lør okt 15, 2011 3:23 am

Jeg har siddet med tanken et pænt stykke tid, nu hvor 1. div snart ligger sig til at sove i samme omfang som en bjørn går i vinterhi, har jeg spekuleret over om der var nogle der evt. var klar til at tage til lidt Superliga bold, for at holde stemmen igang, og for at se på lidt bedre bold? :-)

Og nej, jeg gider ikke tage til Køge for at følge svanerne! men gerne Brønderslev for at følge svane(n) ;-)
    Seb

Antal indlæg : 18
    Geografisk sted : Randers NV

Re: Vinterpause? :(

Indlæg  Seb on Lør okt 15, 2011 6:08 am

Holde stemmen igang?..synge for andre klubber? nej, vel? Very Happy

-ku' være fedt nok at tage til Aalborg, Aarhus etc.! og se lidt på sagerne!
    gudsmirakel

Antal indlæg : 20

Indlæg  gudsmirakel on Søn okt 16, 2011 2:37 am

Synes det var god griner dengang vi sang for Randers HH.. men det var nu vidst også bare gak og gøjl Wink
    MarcKP

Antal indlæg : 8
    Geografisk sted : Randers NV

Indlæg  MarcKP on Søn okt 16, 2011 8:33 am

Eller den gang vi godt og vel blev smidt ud af Elro Arena pga en blitz. Det var sgu sjovt nok!
    Fætter

Antal indlæg : 27
    Geografisk sted : Randers

Indlæg  Fætter on Tirs okt 18, 2011 10:10 am

Jeg syntes vi skal få lavet lidt nyt til tribunen, og så skal vi til at blive færdig med det kæmpe banner, vi skal bare hjælpe (inkl. mig selv)

Ved ikke om der overhovedet er nogle penge i nogle kasser til at vi evt kan lave lidt nye flag, men jeg ved jeg har stadig lidt maling tilbage. Så der kan vi godt få lavet et flag ud af det hvis det er vi skal have et dejligt stort et evt større end det Arion flag vi har

Iden om at tage til en Aab eller AGF kamp er da meget sjov, men jeg er lidt patriotisk til at kunne finde på at tage til en rival kamp.. Det er selvf. min egen holdning Smile

pilgaard

Antal indlæg : 34

Indlæg  pilgaard on Tirs okt 18, 2011 9:01 pm

Personligt synes jeg vi skal holde os til at støtte det lokale i byen. Vi havde en pisse god tur i den gamle anex hal sidste år. Vi var kun 17 men det lød som 50, inde i den lille hal. Det er noget, som helt sikkert vil blive til noget igen!
    Derudover synes jeg vi skal holde et møde når den sidste kamp er spillet i år, og få lidt planlægning på, hvilke forskellige aktiviteter vi skal begive os i kast med i pausen.
    Fætter

Antal indlæg : 27
    Geografisk sted : Randers

Indlæg  Fætter on Tirs okt 18, 2011 9:23 pm

pilgaard skrev:Personligt synes jeg vi skal holde os til at støtte det lokale i byen. Vi havde en pisse god tur i den gamle anex hal sidste år. Vi var kun 17 men det lød som 50, inde i den lille hal. Det er noget, som helt sikkert vil blive til noget igen!
    Derudover synes jeg vi skal holde et møde når den sidste kamp er spillet i år, og få lidt planlægning på, hvilke forskellige aktiviteter vi skal begive os i kast med i pausen.
    Det lyder som en go' ide
    gudsmirakel

Antal indlæg : 20

Indlæg  gudsmirakel on Ons okt 19, 2011 5:42 am

pilgaard skrev:Personligt synes jeg vi skal holde os til at støtte det lokale i byen. Vi havde en pisse god tur i den gamle anex hal sidste år. Vi var kun 17 men det lød som 50, inde i den lille hal. Det er noget, som helt sikkert vil blive til noget igen!

Jeg ved personligt at drengene fra Randers HH var super overrasket, taknemelige og mente det var pisse fedt. En af mine gode kammerater, som spiller der inde, har spurgt op til flere gange, om vi ikke kunne komme igen. Jeg syntes det var fedt og hvis vi kunne gøre det på en dag hvor det er muligt også at holde en julefrokost, så ville det være kanon!

Sponsored content

Indlæg  Sponsored content

Lige nu er det Ons nov 21, 2018 9:38 pm