Epic Mushroom Ultras

Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

We come in peace!


+4
Skummeren
holst
pilgaard
Fætter
8 deltagere

    Randers - Hjørring

    Fætter
    Fætter


    Antal indlæg : 27
    Tilmeldt : 10/09/11
    Alder : 37
    Geografisk sted : Randers

    Randers - Hjørring  Empty Randers - Hjørring

    Indlæg  Fætter Fre Okt 14, 2011 7:54 pm

    Er det ikke lidt for ringe at der ikke er blevet skrevet noget om den kamp?

    Hvor skal vi mødes og hvornår,

    Peter på bodegaen vil gerne have os, men jeg har intet fået at vide om hvor mange vi bliver og hvornår vi mødes så jeg har ikke aftalt noget med ham..
    Så skynd jer lige at skrive hvor mange der kommer så jeg kan sige det videre til ham, hvis i stadig ønsker Bodegaen som stam sted, og han er ikke bleg for at når det hele er blevet seriøs at give os gode priser.

    Undskyld jeg siger det, men det er lidt for ringe fra topfolkene i grupperne at der ikke en gang 2 dage før en kamp er arrangeret noget, please kom ind i kampen, eller gi opgaven videre til en der gerne vil arrangere noget.. Turene til Skive og Vejle er klaret så det er bare Super, men nu har vi Hjørring søndag og Vestsjælland Onsdag..

    avatar
    pilgaard


    Antal indlæg : 34
    Tilmeldt : 09/09/11

    Randers - Hjørring  Empty Sv: Randers - Hjørring

    Indlæg  pilgaard Fre Okt 14, 2011 10:13 pm

    .. Jeg gider ikke gå ind i hvor vi mødes, hvordan og hvorledes. Den opgave er der en anden, som må tage på sig. Vestsjælland en onsdag? Jeg har ikke engang gidet skrive rundt.. Vi var 5 måske 6 tilmeldte den søndag hvor den oprindeligt skulle være spillet. Folk må begynde at tage noget mere ansvar selv! Jer med FB kan jo med fordel lave et arrangement til hver kamp?
    Men det er da dejligt at du som den eneste, er opsøgende.
    holst
    holst


    Antal indlæg : 29
    Tilmeldt : 09/09/11

    Randers - Hjørring  Empty Sv: Randers - Hjørring

    Indlæg  holst Fre Okt 14, 2011 10:18 pm

    Hvorfor skal der arrangeres noget til hver kamp? Nu har vi været på Barrys de seneste mange kampe, så må folk da snart indse at det er der at vi er hvis ikke andet bliver nævnt?

    Hvis folk ikke kan huske at der er kamp på søndag, så er det sgu ikke fodbolden de kommer for.

    Og René, du ved jo lige så vel som alle andre at vi ikke kan sige til en bar, at "vi kommer så og så mange". Hvis vi skal have dem som stamsted, skal de åbne for os, uanset om vi kommer 5 eller 50.
    Fætter
    Fætter


    Antal indlæg : 27
    Tilmeldt : 10/09/11
    Alder : 37
    Geografisk sted : Randers

    Randers - Hjørring  Empty Sv: Randers - Hjørring

    Indlæg  Fætter Fre Okt 14, 2011 10:33 pm

    Ved godt at vi bare gør som vi plejer, men syntes stadig det er rart at vi har lidt info om dagen Smile

    og jeg siger videre til Peter at vi ikke ønsker at bruge Bodegaen før vi er sikker på et +25 fremmøde hver gang Smile
    holst
    holst


    Antal indlæg : 29
    Tilmeldt : 09/09/11

    Randers - Hjørring  Empty Sv: Randers - Hjørring

    Indlæg  holst Fre Okt 14, 2011 10:47 pm

    Hvorfor? Vi vil gerne bruge bodegaen, men hvis de kun åbner for os når vi er mange, så gider jeg sgu ikke.

    Det er jo ikke et stamsted så. Et stamsted er hvor man også kan mødes uden for kampene og snakke, og ikke bare nogle der lige åbner for os for at se om de kan tjene nogle ekstra penge.

    Som jeg siger, hvis de skal være vores stamsted, skal de byde os velkommen uanset antal, ellers så glem det.
    Fætter
    Fætter


    Antal indlæg : 27
    Tilmeldt : 10/09/11
    Alder : 37
    Geografisk sted : Randers

    Randers - Hjørring  Empty Sv: Randers - Hjørring

    Indlæg  Fætter Fre Okt 14, 2011 10:57 pm

    Fætter skrev:Ved godt at vi bare gør som vi plejer, men syntes stadig det er rart at vi har lidt info om dagen Smile

    og jeg siger videre til Peter at vi ikke ønsker at bruge Bodegaen før vi er sikker på et +25 fremmøde hver gang Smile
    Det viser også lidt mere engagement, og ikke at vi bare møder op fordi vi plejer at gøre sådan.

    Selv om det kun er Hjørring vi skal møde så skal vi bare Hype alle kampe så vi kan få samme stemning som vi havde mod Viborg, alle snakker om at vi gjorde det så godt, men 3 dage efter stiller vi 17mand til en kamp mod SIF

    Og vi stillede hellere ikke ret mange mod Esbjerg fordi vi var for langsomme til at komme ud med et opslag..

    Efter min mening skal ALLE kampe Hypes, og ved at vi stille mange mand og stiller en fed stemning får vi flere med os, vi er bare ikke ret go til annoncere alle kampene fordi mange tænker arh det er jo bare en Hjørring, blokhus ets.

    Jeg siger ikke jeg er bedre selv for jeg gør heller ikke ret meget for det, selv om jeg gerne vil noget mere.

    Det her er ikke nogen sviner og er ikke meningen at jeg skal hakkes ned på, jeg har bare brug for at komme ud med det. for vi snakker om at vi gerne vil være seriøse og vi gerne vil vise noget seriøst på de skrå brædder, men som pil siger at vi kun kan samle 1½ bil til Slagelse det er efter min mening ret skidt, ved godt det har meget at sige med Økonomien, men mon ikke det ændre sig når nu det med Øl/vand og togturene bliver bedre, vi skulle bare have haft gjort det noget før i stedet for kun de 2 kampe. Men jeg kan sagtens sidde og sige en masse nu..

    Men jeg har fået at vide før at jeg skal bare være der til kampene og så råbe højt og bare gøre som der bliver sagt, det er så bare mit problem, der bliver ikke rigtigt sagt noget mere.

    Er jeg den eneste der har det sådan, for så må i undskylde min kritik og så er jeg helt sikkert forkert på den.

    En god ledelse giver en god gruppe og bedre stemning imo Smile
    Fætter
    Fætter


    Antal indlæg : 27
    Tilmeldt : 10/09/11
    Alder : 37
    Geografisk sted : Randers

    Randers - Hjørring  Empty Sv: Randers - Hjørring

    Indlæg  Fætter Fre Okt 14, 2011 11:00 pm

    holst skrev:Hvorfor? Vi vil gerne bruge bodegaen, men hvis de kun åbner for os når vi er mange, så gider jeg sgu ikke.

    Det er jo ikke et stamsted så. Et stamsted er hvor man også kan mødes uden for kampene og snakke, og ikke bare nogle der lige åbner for os for at se om de kan tjene nogle ekstra penge.

    Som jeg siger, hvis de skal være vores stamsted, skal de byde os velkommen uanset antal, ellers så glem det.
    Det kan han desværre ikke og du har ret i at vi også skulle kunne komme de andre dage, og de har kun åben Tors, fre og lørdag normalt, vi kan ikke bare sætte os der ned når vi nu har lyst som på barrys.. Men skal vi så ikke se om ikke vi kan få lavet en god aftale med barrys i stedet for Bodegaen ?

    Såen at vi måske kan få øllene 5kr billiger eller såen noget, jeg vil gerne tage en snak med dem en dag hvis der er enighed om at det er der vi skal være Smile
    holst
    holst


    Antal indlæg : 29
    Tilmeldt : 09/09/11

    Randers - Hjørring  Empty Sv: Randers - Hjørring

    Indlæg  holst Fre Okt 14, 2011 11:09 pm

    Stop nu med de aftaler! Er der nogen der har klaget over priserne på Barrys ind til videre? De er sgu da helt okay.

    Jeg vil sgu også hellere have 20 på stadion der kommer af egen fri vilje, og på grund af deres egen passion for klubben og fankulturen, end 40 som kommer fordi vi siger der er billige bajere.
    Fætter
    Fætter


    Antal indlæg : 27
    Tilmeldt : 10/09/11
    Alder : 37
    Geografisk sted : Randers

    Randers - Hjørring  Empty Sv: Randers - Hjørring

    Indlæg  Fætter Fre Okt 14, 2011 11:16 pm

    holst skrev:Stop nu med de aftaler! Er der nogen der har klaget over priserne på Barrys ind til videre? De er sgu da helt okay.

    Jeg vil sgu også hellere have 20 på stadion der kommer af egen fri vilje, og på grund af deres egen passion for klubben og fankulturen, end 40 som kommer fordi vi siger der er billige bajere.
    Det er nu bare for at føle sig lidt mere velkommen ved at vi som den gruppe får en lidt bedre pris, ikke fordi jeg syntes prisen er unfair overhovedet.

    Men det med at du syntes bedre om 20 end 40 er jeg lidt ked af at høre. Er det ikke meningen at vi skal stræbe efter at få 40 og ikke 20.. Og så sørge for at de 40 bliver i stedet for vi reducere gruppen fordi vi kun vil have de bedste med, jeg blev da først bidt af det hele efter en 3-4 kampe, men der efter blev jeg så også fanget..

    Det er det jeg stadig stræber efter..
    Skummeren
    Skummeren


    Antal indlæg : 18
    Tilmeldt : 11/09/11

    Randers - Hjørring  Empty Sv: Randers - Hjørring

    Indlæg  Skummeren Fre Okt 14, 2011 11:18 pm

    Hva var problemet egentlig med smeden?
    - Hvorfor kunne de ikke bruges?

    Synes da klart det er det bedste sted at starte/mødes i hverdagen.
    holst
    holst


    Antal indlæg : 29
    Tilmeldt : 09/09/11

    Randers - Hjørring  Empty Sv: Randers - Hjørring

    Indlæg  holst Fre Okt 14, 2011 11:43 pm

    Jo vi skal stræbe efter at få så mange som muligt. Men hvis det kun er nogen der kommer for at drikke sig fulde, og lige synge et par sange for at føle de er med i noget, kan jeg ikke rigtig bruge det til noget.

    Vi skal have folk som nyder at være på stadion, være medlem af et fedt fællesskab, synge lungerne ud HELE kampen, uanset resultat, uanset spillet på banen, uanset hvor mange vi er, uanset hvad fanden andre folk siger om os.

    Hellere 20 af dem, end 40 af de som jeg først beskrev!
    20 af disse, larmer også mere end 40 af de andre.

    Dette gælder selvfølgelig kun for Arion, jeg kan ikke snakke på andre gruppers vegne.
    ____

    Dennis, det er vi følte der var mandefald til pre-match da vi startede med at komme på Smeden. Nogle brød sig ikke om at være derinde, og derfor mødte de os først på stadion, eller stod uden for og ventede.
    Skummeren
    Skummeren


    Antal indlæg : 18
    Tilmeldt : 11/09/11

    Randers - Hjørring  Empty Sv: Randers - Hjørring

    Indlæg  Skummeren Fre Okt 14, 2011 11:57 pm

    Kan de evt argumentere for hvorfor de ikke vil være der?
    - Vi sidder nede i hjørnet ved poolbordet.

    - Vi sidder udenfor i det gode vejr.

    Synes det et godt sted.

    Er det mon fordi det ikke er pop nok til dem?
    holst
    holst


    Antal indlæg : 29
    Tilmeldt : 09/09/11

    Randers - Hjørring  Empty Sv: Randers - Hjørring

    Indlæg  holst Lør Okt 15, 2011 12:09 am

    Muligvis, men måske også fordi de ikke kan klare der er så meget røg derinde :-)
    Seb
    Seb


    Antal indlæg : 18
    Tilmeldt : 13/09/11
    Geografisk sted : Randers NV

    Randers - Hjørring  Empty Sv: Randers - Hjørring

    Indlæg  Seb Lør Okt 15, 2011 12:34 am

    Off-topic, men den er jo alligevel køret af sporet...
    Godt beskrevet Holst mht. definitionen af et stamsted!
    I det der var KK var medlemstallet heller aldrig strøget i vejret pga. vi ikke tog folk med der kom for alt muligt andet end det det drejer sig om. Opbakning til klubben og byen. Hvis vi havde taget alle de der var interesseret ind kunne vi let have været 25, men vi blev ikke flere end 9, af grunden Holst beskrev.
    Men jeg tror nu hvor det hele smelter sammen, at vi kan nå de nye bedre og introducere dem, så de bliver fanget.

    /kommer ikke til de to næste kampe pga. en Italiens tur. Arrow
    avatar
    HelmerSupport


    Antal indlæg : 12
    Tilmeldt : 18/09/11
    Alder : 32
    Geografisk sted : Downtown

    Randers - Hjørring  Empty Sv: Randers - Hjørring

    Indlæg  HelmerSupport Lør Okt 15, 2011 3:25 am

    Seb skrev:Off-topic, men den er jo alligevel køret af sporet...
    Godt beskrevet Holst mht. definitionen af et stamsted!
    I det der var KK var medlemstallet heller aldrig strøget i vejret pga. vi ikke tog folk med der kom for alt muligt andet end det det drejer sig om. Opbakning til klubben og byen. Hvis vi havde taget alle de der var interesseret ind kunne vi let have været 25, men vi blev ikke flere end 9, af grunden Holst beskrev.
    Men jeg tror nu hvor det hele smelter sammen, at vi kan nå de nye bedre og introducere dem, så de bliver fanget.

    /kommer ikke til de to næste kampe pga. en Italiens tur. Arrow

    Skal du ned og lege ultra i pescara eller ascoli ;-)?
    Motivator
    Motivator


    Antal indlæg : 11
    Tilmeldt : 23/09/11

    Randers - Hjørring  Empty Sv: Randers - Hjørring

    Indlæg  Motivator Lør Okt 15, 2011 3:47 am

    Lige for at holde os til topic Cool

    Med hensyn til at "arrangere" hjemmebanekampen har det jo været sådan at vi mødtes når stamstedet åbnede, på nuværende tidspunkt Barrys. Dette er kl 12, og derfor håber jeg da folk vil møde op der søndag! Om vi skal lave en direkte begivenhed til dette ved jeg sgu ikke, vi gør det jo med aways, men er mere for at holde styr på hvor mange der kommer så vi kan melde det videre til DSB folkene..

    Men er der nogle der gerne vil lave dette? (Rene eventuelt??) Så skal folk være velkommen til det.

    Og er sgu fair nok folk brokker sig hvis de føler der er noget, men er jo svært for os at holde styr på det hele. Men start med at skrive en PM og spørg hvad situationen er på problemet, for tit er vi ikke opmærksomme på det og ofte er det noget man selv kan løse hvis man gider, som fx med at oprette en begivenhed på fb omkring hjemmekamp.

    Med hensyn til stamsted er jeg enig i at vi skal være på et sted der altid har åbent, og her har Barrys jo fungeret som det skal indtil videre, er dog selv stor fan af Smeden!

    Men med hensyn til at hype kampen håber, eller jeg forventer sgu, at folk snakker med sine kammerater og siger at de skal komme og få en på opleveren! For en fb side gør ikke at folk kommer, er mere hvis de høre det fra en kammerat.. Er jo ikke nemt at komme ned på Barrys eller op på tribunen hvis ikke man kender nogle..
    Seb
    Seb


    Antal indlæg : 18
    Tilmeldt : 13/09/11
    Geografisk sted : Randers NV

    Randers - Hjørring  Empty Sv: Randers - Hjørring

    Indlæg  Seb Lør Okt 15, 2011 6:15 am

    HelmerSupport skrev:
    Seb skrev:Off-topic, men den er jo alligevel køret af sporet...
    Godt beskrevet Holst mht. definitionen af et stamsted!
    I det der var KK var medlemstallet heller aldrig strøget i vejret pga. vi ikke tog folk med der kom for alt muligt andet end det det drejer sig om. Opbakning til klubben og byen. Hvis vi havde taget alle de der var interesseret ind kunne vi let have været 25, men vi blev ikke flere end 9, af grunden Holst beskrev.
    Men jeg tror nu hvor det hele smelter sammen, at vi kan nå de nye bedre og introducere dem, så de bliver fanget.

    /kommer ikke til de to næste kampe pga. en Italiens tur. Arrow

    Skal du ned og lege ultra i pescara eller ascoli ;-)?

    Er du vanvittig en tur til Ascoli ville være fedt! Ved ikke om de er ramt af famous 'Tessera del tifoso' i de lavere rækker... Vi må håbe Italien engang kommer tilbage til tidligere tider! /Det er bare en fodboldturnering i Italien vi skal deltage i (Hornbæk SF) og vi skal også en tur på San Siro(Milan-Borisov) i CL...
    Soelberg
    Soelberg


    Antal indlæg : 19
    Tilmeldt : 11/09/11
    Geografisk sted : DØF

    Randers - Hjørring  Empty Sv: Randers - Hjørring

    Indlæg  Soelberg Fre Okt 21, 2011 1:15 am

    Nørdet.

    Sponsoreret inhold


    Randers - Hjørring  Empty Sv: Randers - Hjørring

    Indlæg  Sponsoreret inhold

      Lignende emner

      -

      Lige nu er det Fre Apr 19, 2024 8:09 pm