We come in peace!

Til wannabe folk og andre som har så travlt med at blive "set" og ydmyge sig selv og på samme tid os andre!

Share
    Valle

Antal indlæg : 22
    Geografisk sted : Altid tæt på Franco

Til wannabe folk og andre som har så travlt med at blive "set" og ydmyge sig selv og på samme tid os andre!

Indlæg  Valle on Tirs sep 27, 2011 12:28 am

Flot Jonas Hougaard, har hermed sørget for at der ikke kommer billeder op.. nogen steder! hvor svært kan det være at forstå en simpel besked!

Der kommer ingen billeder op fra mig!

Og nu hvor jeg er pisset af.. så er det flot at nogen har vildt travlt med at poste og smide billeder op på diverse "ultra ultra" forums..

Jeg kan godt have mine tvivl om de folk, som har så evigt travlt med at skrive om sig selv, og poste billeder af grupperne... overhovedet er her for at bakke vores by og hold op... jeg tror nærmere at de er her fordi de tror at det er sejt at være med i noget som de også tror er en engelsk hooligan film... Bliv endeligt ved med at gøre jer selv til grin, og jeres "gruppe". Folk som ikke kan stoles på, folk som ikke kan forstå et simpelt budskab på, og folk som har pisse travlt med at promovere deres egen gruppe.. er uønsket! med andre ord.. wannabe nar hatte!

Svanemuss

Antal indlæg : 3

Re: Til wannabe folk og andre som har så travlt med at blive "set" og ydmyge sig selv og på samme tid os andre!

Indlæg  Svanemuss on Tirs sep 27, 2011 2:15 am

Åh, ak og ve. At fankulturen i Randers har haft svært ved at udvikle sig progressivt, er intet mysterie. At uploade sådanne billeder på trods af at man gentagne gange er blevet advaret imod det, er jo et selvmål af dimensioner. Det er folk som JH og "hingsten" der konsekvent modarbejde den positive udvikling. Alle fraktioner, uden undtagelse, har folk som ikke kan finde ud af at gebærde sig online. Den eneste forskel på os og dem, er disciplin. Når man får en lodret ordre så er man nød til at makke ret, ellers ender det hele i kaos.
    Og hvad sker der i øvrigt med selvrespekten? En ting er at man åbenlyst dummer sig, noget andet er at tale til højt respekteret medlem på den måde! Der er folk som vitterligt bruger hele deres hverdag på, at forbedre vores forhold på tribunen, og ikke mindst vores ansigt ud ad til. Og her er Valencia om nogen foregangsmanden. Og så skær da dybt i mit hjerte at se en ung lømmel fører sig frem på nettet som en anden sinke. få for helvede noget selvrespekt!

casper

Antal indlæg : 14

Re: Til wannabe folk og andre som har så travlt med at blive "set" og ydmyge sig selv og på samme tid os andre!

Indlæg  casper on Tirs sep 27, 2011 2:17 am

Uden at jeg har postet nogle billeder, hvad menes der så med at gøre sig selv til grin? Nu kender jeg kun fanatikos, og der er vi blevet rost siden Viborg kampen, af de mest erfarne og professionelle drenge vi har i Danmark. Så det vil jeg ikke kalde at gøre sig selv til grin. Den må kunne uddybes?

Men nu kender jeg heller ikke noget til nogle interne regler om hvordan man skal opføre sig. Det kunne være de skulle skrives herinde hvor alle kan se dem.

Skummeren

Antal indlæg : 18

Indlæg  Skummeren on Tirs sep 27, 2011 2:25 am

Jeg må indrømme jeg ikke er overrasket da mange af disse unge mennesker gerne vil føre sig frem, og spille noget de ikke er !!!!

Svanemuss

Antal indlæg : 3

Indlæg  Svanemuss on Tirs sep 27, 2011 2:33 am

http://www.segundacrew.dk/Randers%20Ultras/

Ingen her gider at se nogle af disse foto/video spredt rundt facebook, diverse "ultra" forums osv.

Jeg synes da ellers det fremgår meget tydeligt i Valles indlæg?
    Personligt er jeg da bedøvende ligeglade med om vi får ros på diverse fora, det skal ingenlunde være motivations faktoren for at komme på tribunen. Jeg synes de fleste skal gøre det til en fingeregel, at de kun er de respektive "ledere" fra de forskellige fraktioner som; kommentere eller uploade billeder rundt omkring.

Valle

Indlæg  Valle on Tirs sep 27, 2011 3:01 am

Casper 'Hingsten', nu er det sådan at vi andre har travlt med at yde på tribunen, og knap så travlt med at fiske efter at få andre til at skrive om os.

De indlæg du har smidt på fanatikos, viser jo tydeligt at du så gerne vil høre hvad de synes om os, og specielt vores performance under Viborg kampen. Jeg bryder mig slet ikke om din 'suck up' måde at skrive til Viborg på. Nu har jeg sagt det lige ud.

Hvorfor er det så vigtigt hvad andre synes? var det ikke vigtigere at høre spillerne hvad de synes? Det er jo for dem at vi står der, og når alt kommer til alt er det for byens skyld. Er det ikke vigtigere ar bruge kræfter på at hjælpe med at gøre os bedre, er det ikke vigtigere at finde penge og tid til at dukke op på udebane. Er det ikke vigtigere at dukke op og male sammen med resten? spørgsmålene er mange, svaret er simpelt.

Det er meldt ud til samtlige grupper at vi bør holde os væk, specielt med at snakke/fiske efter andres syn på Randers. Så gør os alle en stor tjeneste, stop med at skrive derinde. Gælder alle.. VIS NOGET SAMMEN MED OS ANDRE OG BRUG KRÆFTERNE DER... hvis man så gerne vil ses.

Erfarne my ass!... du skulle bare vide.

Håber folk vil droppe deres upload af gruppe fotos og hang til at skrive på Fanatikos og droppe arto mentaliteten på FB.

casper

Indlæg  casper on Tirs sep 27, 2011 3:43 am

Tak for den konstruktive kritik. Vi ses søndag!

HelmerSupport

Antal indlæg : 12
    Geografisk sted : Downtown

...

Indlæg  HelmerSupport on Tirs sep 27, 2011 4:28 am

Casper skrev:Tak for den konstruktive kritik. Vi ses søndag!

Kan godt være jeg var rasende igår! Men dette er at pisse sammenholdet langt op af ryggen, det sociale i dette er meget mere end det enkelte individ. Casper - Jeg synes du viser mangel på respekt for Valle, og for selve vores kultur i Randers, magen til røvslikker, hundehovede og hængerøv!

casper

Indlæg  casper on Tirs sep 27, 2011 4:34 am

Så er det vidst heller ikke værre.

HelmerSupport

Antal indlæg : 12
    Geografisk sted : Downtown

*pfft*

Indlæg  HelmerSupport on Tirs sep 27, 2011 4:41 am

Casper skrev:Så er det vidst heller ikke værre.

Din arrogante person, den måde du bare tænker; "Det er ikke mig, men alle de andre" hold da helt kæft hvor dukan sætte mit pis i kog, og der skal ellers meget til! At kunne forstå at diverse billeder ikke skal op diverse steder det er da ikke så svært at forstå? Og inklusiv der er copyright på billederne? fjols... jeg undskylder min munddiarre til alle andre, men dig casper... intet til overs
    Skummeren

Antal indlæg : 18

Indlæg  Skummeren on Tirs sep 27, 2011 4:42 am

HelmerSupport skrev:
    Casper skrev:Så er det vidst heller ikke værre.

Din arrogante person, den måde du bare tænker; "Det er ikke mig, men alle de andre" hold da helt kæft hvor dukan sætte mit pis i kog, og der skal ellers meget til! At kunne forstå at diverse billeder ikke skal op diverse steder det er da ikke så svært at forstå? Og inklusiv der er copyright på billederne? fjols... jeg undskylder min munddiarre til alle andre, men dig casper... intet til overs

Helmer slap af

casper

Indlæg  casper on Tirs sep 27, 2011 4:45 am

Jeg har aldrig nogensinde postet nogle billeder! Og kommer heller aldrig til det.

pilgaard

Antal indlæg : 34

Indlæg  pilgaard on Tirs sep 27, 2011 5:18 am

Vi kommer aldrig videre hvis vi selv synes vi er så pisse fede. For faktum er at vi er nul og nix. Det er da flot vi samler 100mand til en fredagskamp på hjemmebane, mod viborg.... Men det tæller bare slet ikke i min bog eller i nogen anders, som har bare lidt forstand på det her miljø, når vi så kun er 13 mand i Fredericia ugen efter. Hvorfor er det overhovedet at i synes at billeder er så pisse vigtige? De fedeste billeder jeg har, har jeg i mit hoved, og det gør ikke noget at de forbliver der!
    Udover det, så regner jeg med et talstærkt opbud på søndag mod Esbjerg(surprise) og max 20mand weekenden efter.. Som altid.
    DUB

Antal indlæg : 4
    Geografisk sted : Randers

Indlæg  DUB on Tirs sep 27, 2011 5:23 am

Casper skrev:Jeg har aldrig nogensinde postet nogle billeder! Og kommer heller aldrig til det.

Casper det er ikke fordi folk tror du lægger billeder op at du lige har fået en sviner det er den måde og de ting du skriver som folk bliver pist over det lyder som om du forsvarer dem der ligger billeder ud på facebook, og at du synes det er helt fint, hvilket det bestemt ikke er.. Så mit råd er: tænk dig om 2 gange før du skriver noget næste gang, det er nemt at misforstå noget når det er på skrift og ikke i tale..
    Valle

Indlæg  Valle on Tirs sep 27, 2011 7:21 am

Nu tager vi en snak om det på søndag Casper.. så er den heller ikke længere.

Fætter

Antal indlæg : 27
    Geografisk sted : Randers

Indlæg  Fætter on Ons sep 28, 2011 7:29 pm

Jeg må sige at jeg er noget skuffet over at der er nogen der har så lidt respekt for os, jeg var så dum at smide en kommentar på billeder (tænke mig ikke om) men skrev senere at jeg måtte give valle ret i hans udtalelse og den måde Jonas snakker ned til ham på er slet ikke i orden

Sponsored content

Indlæg  Sponsored content

Lige nu er det Ons nov 21, 2018 10:35 pm